Adres:

İstanbul Ofis: Fulya Mh. Mehmetçik Cd. No:86/A, Şişli/İstanbul

Bursa Ofis: Konak Mh. Eğitimciler Cd. No:15, Nilüfer / BURSA

Telefon:

0542 147 26 88

1. Çeyrek Hedefleri

İlk çeyrekte hedef, mevcut ürünlerin temel Amazon reklam stratejileriyle ilk kez pazara sunulması olacaktır. Pazar araştırması, anahtar kelime belirleme ve test kampanyaları ile düşük bütçeyle küçük bir başlangıç yapılacak. Bu çeyrekte büyük bir ciro artışı beklenmemeli; daha çok strateji geliştirme ve optimizasyon süreci olacaktır.

1. Ay: Lansman Hazırlıkları
  • Amazon PPC (Pay-Per-Click) kampanyalarının başlatılması
  • Hedef kitle analizi ve anahtar kelime araştırması
  • Ürün sayfalarının SEO uyumlu hale getirilmesi
  • ACOS hedefi: %40 altında tutma
2. Ay: Optimizasyon ve İlk Analizler
  • İlk reklam verilerinin toplanması ve optimizasyon sürecine başlanması
  • A/B testleri ile başlık, açıklama ve görsellerin iyileştirilmesi
  • İlk ayın reklam harcama getirisinin (ROAS) analizi
  • ACOS hedefi: %35
3. Ay: Gelişmiş Reklam Stratejileri
  • Sponsored Brands reklamlarının devreye alınması
  • Ciro hedefi: İlk 3 ay sonunda minimum %20 artış
  • ACOS hedefi: %30