Adres:

İstanbul Ofis: Fulya Mh. Mehmetçik Cd. No:86/A, Şişli/İstanbul

Bursa Ofis: Konak Mh. Eğitimciler Cd. No:15, Nilüfer / BURSA

Telefon:

0542 147 26 88

Yeni nesil yapay zeka, reklam verenlerin yaratıcılığını artırarak müşterileri büyüleyen reklamlar oluşturmasını sağlıyor.

Amazon Ads, reklamverenlerin yaratıcılık engellerini azaltmak ve fırsatları genişletmek, müşteriler için daha dinamik ve ilgi çekici bir deneyim yaratmak amacıyla tasarlanan iki yeni üretken yapay zeka aracı olan AI yaratıcı stüdyosu ve Ses üretecini duyurdu.

Amazon Ads’in Yaratıcı Deneyimler Başkan Yardımcısı Jay Richman, “Markaların Amazon müşterileriyle bağlantı kurma biçimini dönüştürme potansiyeline sahip bu yeni AI destekli yaratıcı araçları tanıtmaktan heyecan duyuyoruz” dedi. “Birden fazla format ve yerleşimde çalışmanın karmaşıklığını azaltarak, bu yenilikler reklamverenlerin alışveriş yolculuğu boyunca kitlelerine daha kolay ulaşmasını sağlıyor. Ayrıca, yaratıcıları mevsimsel olarak kolayca güncelleyebilir, yeni, trend odaklı içerikler üretebilir ve reklamları farklı kullanım durumlarına göre uyarlayabilirler. Bu, daha dinamik ve ilgi çekici bir müşteri deneyimine yol açar ve sonuç olarak genel kampanya performansını artırmaya yardımcı olur.”

 

AI creative studio, Amazon Ads AI destekli görüntü ve video (ve gelecekte ses) oluşturma yeteneklerini tek bir deneyimde bir araya getirerek reklam verenlerin formattan bağımsız olarak içeriği kolayca kavramsallaştırmasını, oluşturmasını ve yenilemesini sağlar. Her boyutta ve beceri düzeyindeki reklam verenler, tek bir ürün çekiminden, ürün sayfasından veya mevcut reklam kreatifinden üretilen çeşitli yüksek kaliteli reklam kreatiflerini araştırmak, oluşturmak, iyileştirmek ve yayınlamak için AI creative studio’yu kullanabilir.

Markalar ayrıca ilham almak için yeniden yaratılabilir reklam formatları, temalar ve tasarımlara dair örnekleri barındıran bir içerik merkezi olan AI galerisini de inceleyebilir. Örneğin, bir reklamveren “zen”den ilham alan bir tema seçerek başlayabilir. Daha sonra, düz beyaz bir arka plan üzerinde el yapımı seramik kupalarının bir ürün fotoğrafını çekip, onu pitoresk, sakin bir çayır arka planına karşı dingin bir piknik ortamında kupayı gösteren büyüleyici bir görüntüye dönüştürebilirler. AI yaratıcı stüdyosu, reklamverenlerin kreasyonları için sınırsız depolama alanı sağlar, böylece markalar canlı kampanyalar için hazır çeşitli varlıklara sahip olabilir. Şu anda ABD reklamverenleri için beta sürümünde mevcuttur.

Ses üreteci

Bir ASIN gönderdikten sadece birkaç dakika sonra, Audio generator ek bir ücret ödemeden reklam metni ve yüksek kaliteli 30 saniyelik bir sesli reklam üretir. Bu teknoloji, sesli reklamcılık için giriş engelini düşürerek müşterilerin en sevdikleri sesli içeriği dinlerken yeni markaları ve ürünleri keşfetmelerine yardımcı olur. Audio generator şu anda Amazon DSP reklamverenleri için beta sürümünde mevcuttur.
Amazon Ads yakın zamanda reklamverenlerin müşteriler için daha ilgi çekici ve alakalı video reklamları oluşturmasını kolaylaştırmak için jeneratif AI teknolojisini kullanan yeni bir özellik duyurdu. Yeni özellik olan Video oluşturucu, dakikalar içinde ve ek bir maliyet olmadan görsel açıdan zengin video içeriği oluşturur. Tek bir ürün görseli kullanan Video oluşturucu, bir ürünün belirgin satış teklifine ve özelliklerine göre uyarlanmış özel AI tarafından oluşturulmuş videolar düzenler ve Amazon’un benzersiz içgörülerinden yararlanarak bir ürün hikayesini canlı bir şekilde hayata geçirir.
Ayrıca markaların kısa, animasyonlu kampanya görselleri (örneğin bir fincan kahveden yükselen buhar veya rüzgarda sallanan çiçekler) oluşturmasını hızlı ve kolay hale getiren yeni bir canlı görüntü özelliğini de tanıttık.
 
Canlı görüntü , yaratıcı engelleri ortadan kaldırmak ve markaların reklam performansını artıran yaşam tarzı görüntüleri üretmesini sağlamak için tasarlanan ilk yapay zeka destekli jeneratif teknolojimiz olan Görüntü Oluşturucu’nun (geçtiğimiz Ekim ayında kullanıma sunuldu) bir parçası olarak sunulacak .
 
Amazon Ads, reklamveren geri bildirimlerine ve sektör verilerine yanıt olarak Video jeneratörünü geliştirdi. Wyzowl’un yakın tarihli bir araştırmasına göre, tüketicilerin %89’u 2024’te markalardan daha fazla video görmek istediklerini söylerken, işletmeler video pazarlamasının önündeki en büyük engellerin zaman ve maliyet eksikliği olduğunu bildirdi.
Hem Video jeneratörü hem de canlı görüntü şu anda beta olarak seçili ABD reklamverenleri için mevcuttur. Müşterilerimiz için en yüksek kaliteli deneyimi sağlamak amacıyla daha geniş bir sürümden önce teknolojiyi ince ayarlayarak bu yetenekleri beta reklamverenlerimizden gelen geri bildirimlere göre geliştireceğiz.
 
Markaların müşterilerle etkileşime giren, ilgi çekici reklam içeriklerini tüm medya türlerinde sorunsuz bir şekilde oluşturmalarına olanak tanıyan yeni yollar yaratmak için yapay zeka ile icatlar yapmaya devam edeceğiz.
 
Kaynak: https://www.aboutamazon.com/news/innovation-at-amazon/amazon-ads-generative-ai-video-generator-advertisers