Yeni nesil yapay zeka, reklam verenlerin yaratıcılığını artırarak müşterileri büyüleyen reklamlar oluşturmasını sağlıyor.
Amazon Ads, reklamverenlerin yaratıcılık engellerini azaltmak ve fırsatları genişletmek, müşteriler için daha dinamik ve ilgi çekici bir deneyim yaratmak amacıyla tasarlanan iki yeni üretken yapay zeka aracı olan AI yaratıcı stüdyosu ve Ses üretecini duyurdu.
Amazon Ads’in Yaratıcı Deneyimler Başkan Yardımcısı Jay Richman, “Markaların Amazon müşterileriyle bağlantı kurma biçimini dönüştürme potansiyeline sahip bu yeni AI destekli yaratıcı araçları tanıtmaktan heyecan duyuyoruz” dedi. “Birden fazla format ve yerleşimde çalışmanın karmaşıklığını azaltarak, bu yenilikler reklamverenlerin alışveriş yolculuğu boyunca kitlelerine daha kolay ulaşmasını sağlıyor. Ayrıca, yaratıcıları mevsimsel olarak kolayca güncelleyebilir, yeni, trend odaklı içerikler üretebilir ve reklamları farklı kullanım durumlarına göre uyarlayabilirler. Bu, daha dinamik ve ilgi çekici bir müşteri deneyimine yol açar ve sonuç olarak genel kampanya performansını artırmaya yardımcı olur.”
AI creative studio, Amazon Ads AI destekli görüntü ve video (ve gelecekte ses) oluşturma yeteneklerini tek bir deneyimde bir araya getirerek reklam verenlerin formattan bağımsız olarak içeriği kolayca kavramsallaştırmasını, oluşturmasını ve yenilemesini sağlar. Her boyutta ve beceri düzeyindeki reklam verenler, tek bir ürün çekiminden, ürün sayfasından veya mevcut reklam kreatifinden üretilen çeşitli yüksek kaliteli reklam kreatiflerini araştırmak, oluşturmak, iyileştirmek ve yayınlamak için AI creative studio’yu kullanabilir.
Markalar ayrıca ilham almak için yeniden yaratılabilir reklam formatları, temalar ve tasarımlara dair örnekleri barındıran bir içerik merkezi olan AI galerisini de inceleyebilir. Örneğin, bir reklamveren “zen”den ilham alan bir tema seçerek başlayabilir. Daha sonra, düz beyaz bir arka plan üzerinde el yapımı seramik kupalarının bir ürün fotoğrafını çekip, onu pitoresk, sakin bir çayır arka planına karşı dingin bir piknik ortamında kupayı gösteren büyüleyici bir görüntüye dönüştürebilirler. AI yaratıcı stüdyosu, reklamverenlerin kreasyonları için sınırsız depolama alanı sağlar, böylece markalar canlı kampanyalar için hazır çeşitli varlıklara sahip olabilir. Şu anda ABD reklamverenleri için beta sürümünde mevcuttur.