Amazon, Amazon Lojistik (FBA) kullanan satıcılara ürün iadelerini sorunsuz bir şekilde yönetmeleri için esnek seçenekler sunuyor.
Amazon’da, müşterilerin ihtiyaçlarına uygun doğru ürünü bulmalarına yardımcı olmaya kararlıyız. Kişiselleştirilmiş beden önerileri, inceleme vurguları ve en son olarak, müşterilerin daha bilinçli kararlar almasına yardımcı olmak için üretken yapay zeka destekli uzman alışveriş asistanımız Rufus gibi özellikler sunmak için yenilik yapmaya devam ediyoruz . Müşteriler çoğu zaman satın aldıkları ürünleri sever, ancak tıpkı herhangi bir perakendeci gibi, bazen müşteriler bizden satın aldıkları bir şeyi iade etmek ister. Bir müşteri bir ürünü iade etmeye karar verirse, iadeleri rahat ve kolay hale getiriyoruz; iade sürecini kolaylaştırmak için müşteri ve satış ortağı ihtiyaçlarından geriye doğru çalışıyoruz.